5 Ağustos 2015 Çarşamba

Sabır...

Fazla naz aşık usandırır – yirmi sekizinci bölüm
Kendimi okumaya verdim
-Sorun var...
-Konuşmaya çalıştın.... ..
-Alaya alındın... ... sıfatlar takıldı... kırıldın ...
-Çare ne?
-Dişi ağrıyanların diş tabibine gitmesi gibi... .. uzman desteği almaya karar verdim...
-Beraber ya da tek her iki durumda da uzman desteği alma kararımı paylaştım...
-Seçenekleri anlattım....
-Şartlarını sıraladı... ..
-Şartlara uygunluğu anlamak için “terapist” ile ön görüşme bile yaptım...
-“Ben de geleceğim” dedi.... ..
-... ..
-Nazlı Özburun; “ (http://www.aktuelpsikoloji.com) -“... Aralarından birisi ... “Bir uzmana da soralım.” diyebilir. Diğeri kabul ederse, ilişkiden bir ümidi olduğu içindir.diyor.
-Uzmana gitmeye başladık... on-on bir seansın ikisine teke tek, diğerlerine birlikte katılmıştık...
-İkinci defa yapılan tekli davete ben katıldım....
-O katılmadı...
-Aradan bir yıldan fazla bir süre geçti....
-Bırakmış olduk... ..
-Ne olacak şimdi?
-Sabır.... ..
-Gerginlik yaratmak çözüm değil...
-Kendimi okumaya verdim...
-Zaten sevdiğim bir hobim....
-Daha da fazla okumaya; “kadın”ları anlamaya çalışıyorum...
-Kitap evlerinde, çok miktarda “Kadın Psikolojisi” başlıklı eser bulmak mümkün... ya da “kadın”ı anlamlandırmaya çalışan kitaplar... ..
-Psikoloji ve iletişim konulu çok sayıdaki eserde “insan” ele alınıyor ancak “kadın”lar için uzun bölümler ayrılıyor....
-Konusunda uzman kadın yazarların kendileri bile “kadın”ı çözmeye çalışıyorlar...
-Sonuçta; “sihirli değnek yok... .. sabır” öneriliyor...
-Okumak iyi bir terapi yolu...
-Okudukça... “hımmm...”, ya da “şuna da dikkat....” diyebiliyorsunuz...
-Kadınların kendileri bile kadınlara yol göstermeye çalışıyorlar.... anlamak isteyenlere...
-Uzman / yazar Serpil Özşen (www.nevailedanismanlik.com); “Evliliklerde aşkı ve tutkuyu öldüren, monotonlaştıran çiftlerin bakış açısıdır... .. “ diyor... anlayana...

-Anlamak isteyenler için http://m.gazetevahdet.com/gonul-kabi-nasil-dolar-2591yy.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder