5 Ağustos 2015 Çarşamba

Kadınlık deyince sen bunu (mu?) anlıyorsun

Fazla naz aşık usandırı - yirmi altıncı bölüm
Kendine çeki düzen ver
-Eşim Aşkım Olsun” kitabında Sema Maraşlı (sf.36); “... .. Kibir. gurur, çokbilmişlik bazen dürter, mutsuz eder insanı. ... .. Evin kapısını açarken gönlünün kapısını da aç eşine. ... .. Gülümsemek de en büyük güzelliktir. Kocanın geleceği saatte biraz da kendine çeki düzen ver. Saçını başını tara,... .. Güzel elbiselerini, eteklerini giy, onun için giyin
, süslen.”... .
-. (92,93)...Kadınlık deyince sen bunu anlıyorsun kızım? Kadınlık ev işi yapmak demek mi? Senin saydığın şeyleri bekârken benim annem de yapıyordu. Ben bu şeyleri parayla da yaptırabilirim. Bir erkek bunlar için mi evlenir sence?” ... ... “Kendimi hep tecavüzcü gibi hissettim.... ..” diyor.

-Ben demiyorum; Sema Maraşlı... ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder