5 Ağustos 2015 Çarşamba

Kadının sopası & istismar kapısı

Fazla naz aşık usandırır - onbirinci bölüm
-Terapist davet etti. Teke tek görüşme olacaktı ....
-Davete icabet edilmedi ve kadın gitmedi ....
-Zorla güzellik olmaz...
-Ne olacak şimdi ....
-Terapist sormaya devam etmekte ....
-“Alınganlık gösteremeyiz.
-Terapistimize ‘çaba göstereceğim’ sözünü vermiştim dedi.
-Başa dönülmüştü.
-“İstismar kapısı” aralanmış gibi oldu.
-“Gayret karşılıklı
olmalı ....  
-Yoruldum,” dedi.
- “Metal yorgunluğu”na uçaklar bile dayanamıyor .....
-Başa dönmeye “evet”, ama her defasında tekrar başa dönmenin dışında çözüm yok mu?
-Getir-götür, taşı, indir-çıkar, gidelim, yanımda dur komutları, ne olur-ne olmaz çarpıntım gelirse .... -Tamam da, hepsi  bu kadar mı? Sadece bu işler için mi insan eşini yanında ister .... Ne var canım; ben de yemek yapıyorum, evi temiz tutuyorum ...
-Yapılanlara itiraz eden veya yapmadığın zaman eleştiren mi var?
-Şunu yap, bunu yapma komutları veren de yok?
-Yapılanlara saygı duyarım, yapılmazsa da aramam.... ..
-Herkes yaptıklarını sıralarsa; (bir örnek; son olarak yaşamaya karar verdiğimiz konutumuzu seçerken hangi kriteri esas aldık, neden?); eksik kalanları ya da doğruları nasıl bulacağız ....
-Öncelikleri ihmal etmek için temizlik-yemek yapmak vb. gerekçe gösterilebilir mi? ...
-Duygularımız, hayatı paylaşma beklentilerimiz .... bunların hayatımızda yeri yok mu?
-Birlikte olmak; yemek yemek, etrafı seyretmekten mi ibaret?
-İnsanların sevgi dillerinin farklı olduğunun bilincindeyiz....
-Farklılıkları doğal kabul etmek gerekir...
-“Sevgi dilini” dikkate almak için sadece tek tarafın sevgi dilini mi dikkate alacağız.
-Tek tarafın beklentileri mi karşılık bulacak?  ...  ...
-Prof. Dr. Nevzat Tarhan kitabında (Kadın Psikolojisi)(sf.183) ne diyor; “Bir kadın erkeğe kendisini iyi ve yeterli hissettirir, ‘Kontrol bende!’ duygusunu yaşatırsa o erkeğe çok şey yaptırabilir.”
-Bizde tersi oluyor diye düşünüyorum.
-“Kontrol bende! Mutluyum” diyemiyorum .... tam tersine kontrol eşimde....
-Arıza çıkarmamak adına profesyonel destek almaya bu nedenle karar vermiştim.

-Nevzat Hoca (kitabında devam ediyor) “Aslında kadının en büyük silahı, cinsel etkileme gücüdür. Bunu eşine karşı uygun bir biçimde kullanmalıdır. Fakat bazı kadınlar bunu sopa gibi kulanır ve eşine kızdığında onu cinsel olarak kısıtlar. İşte o zaman .... Kadın erkek ilişkilerinde bunlar önemli alanlardır ve kötü giden evliliklerde çok karşılaşılan durumlardır. Eğer erkek kadının duygularını, kadın da erkeğin isteklerini anlayabiliyorsa, böyle bir durumla karşılaşılmaz.” ... (sf.187).. erkeğin cinsel itiyacını gidermemek erkeğe, kadının sevilmek ve değer verilmek ihtiyacını umursamamak kadına yönelik bir şiddettir. Şiddet sadece fiziksel bir unsur olarak düşünülmemelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder