23 Ekim 2016 Pazar

yoruma... cevap...*

Zencefil diyor ki:
Selamun aleykum Gulseren hanim
” herşeyi mükemmel yapmaya çalişirim” cümlenizi çok iyi anladım.
Yaşadığınız sıkıntıları düzeltme adına kendinizi geliştirmeye ve karşidakini mutlu etmek için yeniliklere açık olduğunuzu gösteriyor.
MaşaAllah.
Size öncelikle tavsiye edeceğim en önemli şey : Allah Subhanehu ve Tealaya dua etmenizdir.
Samimi,yakaran bir kalple yapilan bir dua.
Erkekler biz kadinlar gibi değildir bazen yaptiklari davranişlarin sebepleri olmuyor ya da karşidakinin buna incinebileceğine anlam veremiyor.


Misal temizlik olayinda olduğu gibi.

Kendinizi ve eşinizi zorlamayin…
Bilinki şeytanin en mutlu olduğu durum kari-koca arasinin bozulmasidir.
Düşmaniniz şeytan ve şeytanin yardimcisi insanlardir.
Dişarisi fitnelerle çevrili.
Eşiniz eve geldiğinde onu her anlamda “doyurmalısınız”
Midesini
Gözünü
Ruhunu
Birkaç değişiklik yapın.
Birden bire durun ve gözlerinin içine bakin anlamla
“Eskiye dair şeyler hatirlatin”
Olumsuz degil guzel anlar…
Karşidakinin tepkisini önemsemeden…
Kıyafetler alın onun için
“Bırak ev dağılsın,gel birbirimizi toparlayalım önce” deyip kollari sıvayın.
Dışarı çıkarken değil evin içinde süslenin kaç çocuğunuz olursa olsun.

Ona şikayet mektuplari atmak yerine aşk dolu mektuplar yazin…
Ona farkli süprizler yapın.
Bu bir savaş Gülseren hanım,
O sizin eşiniz,dostunuz,sırdaşınız…
Evlilik ticaret degıldir.
Ben seni seviyorum dedim hadi sen de de
Ben sana sarildim hadi sende saril…
Şirket sözleşmesi mi bu ?

Kulaklarinizi olumsuzluklara.erkek düşmanlarina,sevgiyi ticaret belleyenlere,sadece yargilayanlara kapatin…
Sevgi orada durmaz öylece harekete geçiren sevgi gerek size.
Kendinizi ve eşinizi keşfedin.
Adimlar atin.
Bakin görün Allah’in izniyle düzelecek SABIRLA…

*Yazının tamamı için: http://www.cocukaile.net/evlilik-hayatinda-erkekler-kadinlardan-ne-bekler-2/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder