28 Ekim 2020 Çarşamba

kadın & erkek

Kadin Erkek ilişkilerinin hiç olmadığı kadar zorlayıcı olduğu zamanlardan geçiyoruz...Roller ve beklentiler tamamen karışmış durumda... Erkek kendisine değer veren, kazandıklarına kanaat eden, tabi olan bir kadın beklentisi içindeyken, kadın güven veren, sahiplenici, ilgi ve sevgisini esirgemeyen bir erkek bekliyor... İki taraf da bekleyedursun bulan var mı diye soracak olursanız... On üç yılda, bilmem kaç yüz seansta ben görmedim...Peki ne gördüm Vazgeçmiş erkekler, yorgun kadınlar, eylemle söylemin örtüşmediği bir dolu tutarsızlıklar.... Mesela Erkeklerin ihtiyaçlarını önemsemedikleri hatta gereksiz gördükleri için, kendi ihtiyacını gidermeye çalışan kadına üstüne üstlük bir de erkekleşiyor diye eleştirmekten dönüp kendilerine bakmadıklarını gördüm. ..Oysaki ihtiyacına sağır, olduğun kadın, sırf ihtiyacını kendisi giderdiği için asi olmaz olamaz.... Bir kadın senden bir şey istiyorsa erindiğin üşendiğin için , duymayıp akıl verdiğinde aklına gelsin kadın akıl değil yardım ister... Mesela Eşinin gayretlerini görmeyen, eşinin getirdiklerine kanaat etmeyen, edemeyen sürekli kıyaslayan kadınlar gördüm... Instagram romantizmini gün boyu çalışmaktan iflahı kesilmiş erkeklerden beklendiğini gördüm... Erkekler kıyaslandıklarında hiç bir zaman hırslanmazlar veya gayrete gelmezler... Hatta daha fazla bırakırlar... Nasıl olsa memnun edemiyorum neden uğraşayım diye düşünürler. ...
İşte böyle ne kadınlar kadın gibi olabiliyor, ne de erkekler erkek gibi... Bize düşen de bozulmuş dengeleri bir yerden yeniden dengelemeye çalışmak oluyor... Hem işte, hem evde...


*https://www.instagram.com/p/CCeXMRMgUaD/

https://www.instagram.com/nazliozburun/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder